7 лютого 2016 р.

Урок 21. Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число, текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
Цілі:
ü навчальна: сформувати поняття електронна таблиця, табличний процесор; розглянути призначення табличного процесора; ознайомити із середовищем табличного процесора;
ü розвивальна: розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять та увагу, сприяти розвитку пізнавального інтересу;
ü виховна: виховувати старанність та відповідальність; формувати і підтримувати прагнення учнів до відкриття нового.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Microsoft Excel.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        привітання
·        перевірка присутніх
·        перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.     Де вам траплялися дані, що подані у вигляді таблиці? Наведіть приклади таблиць.
2.     Які ви знаєте об'єкти вікна текстового процесора Word? Поясніть призначення кожного з них.
3.     Які засоби використовуються для навігації в текстовому процесорі Word?
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Одним із найважливіших засобів опрацювання і зберігання інформації є  таблиці. Вони можуть утворювати документ або бути його частиною.
У якій із вивчених вами програм можна створювати таблиці? (Наприклад, Microsoft Office Word — відповіді учнів фіксуються). Розглянемо приклад таблиці (Word), у якій обчислено загальну суму покупок.
Товар
Кількість
Ціна, грн
Сума, грн
Зошит
15
1,25
18,75
Ручка
3
1,75
5,25
Олівці
5
0,85
4,25
Усього:
28,25
Під час перевірки ми виявили, що забули вписати зошити (7 шт. по ціні 1,93 грн), а кількість олівців — 4 шт. Як виправити помилку?
Розглянемо, як можна виправити ці помилки, використовуючи спеціалізовану програму — табличний процесор.
(Демонстрація з  використанням локальної мережі або проектора.)
Цій програмі будуть призначені наступні 10 уроків. Загальна тема «Табличний процесор». На уроках ми будемо вивчати теоретичний матеріал, виконувати різноманітні практичні завдання й роботи. У результаті ви повинні набути певних знань, умінь та навичок роботи з табличним процесором.
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 21.
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
1)    Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)    Інструктаж учителя.
Підручник ст. 147-148
3)    Практична робота за комп’ютерами.
4)    Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 21 ст. 142-151

ІХ Оцінювання роботи учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар